22 جولای

Keith Masback مدیر عامل بنیاد مکانی هوشمند در آمریکا (USGIF) که برگزار کننده XYZ trajectory، اولین کنفرانس در ارتباط با کاربردهای تجاری هوش مکانی است، می گوید: “فرقی نمی کند که در کدام بخش در صنعت مشغول به کار باشید، اگر هنوز روی قدرت کاربردی هوش مکانی سرمایه گذاری نکرده اید، سخت در اشتباهید.”

USGIF تجربه XYZ trajectory را در پاسخ به پیدایش سریع رویدادی که در ۱۹ و ۲۰ سپتامبر در Barker Hanger در سانتا مونیکای کالیرفنیا برگزار خواهد شد و حاصل ۱۵ سال تجربه موفق در برگزاری این دست رویدادها و آموزش نیروی کار دولتی و پیمانکاران آنهاست، به وجود آمده است.

Masback اضافه می کند: “از تلفن های همراه تا پهپادها و ماهواره ها، سنجنده ها هر روز داده های بیشتری را جمع آوری می کنند، و این داده ها از طریق روش های بی نظیر و جدیدی تحلیل و تصویر می گردند. همه اینها سنگ مبنای دست یابی به اطلاعات مکانی دقیق هستند. ترکیب موارد ذکر شده و هوش مکانی، مزیت رقابت پذیری فوق العاده ای را به کسب و کارها و محصولات و خدمات بهتری را به مشتریان ارائه می دهند”.

“بدون هوش مکانی کاربردی، شرکت ها توانایی باقی ماندن در رقابت در بازار آینده را از دست خواهند داد.”

وسایل نقلبه خودران، بازاریابی هدف گذاری شده بصورت مکانی، کشاورزی دقیق، حمل و نقل، تدارکات، بیمه، منابع طبیعی، و هزاران صنعت تجاری دیگر شروع به درک و بهره برداری از مزایای قابل توجه داده ها و اطلاعات هوشمند مکانی نموده اند. همه اینها در نمایشگاه ها و سالن های کنفرانس در XYZ trajectory در سپتامبر جاری ارائه خواهند شد.

رهبران و مدیران اجرایی شرکت های رده بالا، محصولات و مصرف کنندگان هوش مکانی را معرفی می نمایند و در ادامه سخنرانی های اصلی و نشست ها با مباحث و پرسش و پاسخ های مفید و غنی که امکان ارتباط رو در رو را برای شرکت در مباحث مورد نظر فراهم می سازد، دنبال خواهند شد.

سخنرانان تایید شده XYZ trajectory  تا این تاریخ عبارتند از: دکتر Sarah Battersby از شرکت نرم افزاری Tableau، Bo Ewald از شرکت بین المللی D-Wave، شاهین فرشچی از Lux Capital، Auren Hoffman مدیر عامل SafeGraph، Robbie Schigler بنیان گذار و مدیر دفتر استراتژی Planet، دکتر Alter Scott موسس DigitalGlobe و مدیر اجرایی Maxar، Jackie Space بنیان گذار BMNT، و Jeff Jones عضو پیشین IBM و مدیر بخش علمی Senzing که در ارتباط با ظهور انقلابی تاثیرات هوش مکانی گفته است: “اگر تا حالا برای شما مشخص نشده است، خوب… خواهد شد!”

پشتیبانان XYZ trajectory  و برگزار کنندگان نمایشگاه از ایجاد فضایی نمایشگاهی که امکان دسترسی به بازاری برابر را به تمامی سازمان های شرکت کننده، از شرکت های بزرگ بین المللی تا کارآفرینان رو به رشد، ارائه داده و مسیر رشد در کاربردهای هوشمند مکانی را برای آنها باز می نماید. Founding Sponsors Boundless، Radiant Solutions، و Spatial Networks در این فضای نمایشگاهی به شرکت های پیشروی صنعتی نظیر Vircon، Orbital Insight و بسیاری دیگر خواهند پیوست.

Masback تجربه دو روزه مهم خود را به این نحو خلاصه نمود: “اگرچه رویدادهای بسیاری وجود دارند که به یکی از این المان ها بصورت مجزا می پردازند، اما هیچ رویدادی در هیچ کجا چارچوب منطقی بزرگ تری برای ساخت و ساز هوشمند مکانی در بخش تجاری را ارائه نمی کند. هدف ما مسلح کردن شرکت کنندگان در این کنفرانس با ایده هایی مستحکم، روابطی جدید، و کاربردهایی نوآورانه برای بهبود فوق العاده موقعیت رقابتی آنها در بازار مربوط به هریک است.”

ارائه شده از وبسایت trajectoryXyzt

منبع : www.geoinformatics.com

دیدگاه بگذارید