04 سپتامبر

نرم افزار پردازش داده های نقشه برداری هوایی SkyPhoto شرکت کولیدا

SkyPhoto یک راه حل حرفه ای طراحی شده برای تبدیل تصاویر هوایی تهیه شده در ارتفاع پایین به ابر نقطه ای دقیق و منسجم، DEM (مدل ارتفاعی رقومی)، موزائیک های DOM (مدل تصاویر قائم رقومی)، و … است.

ویژگی های این نرم افزار شامل گردش کار پردازش تک دکمه ای، تنظیمات پیشرفته و خروجی های قابل ویرایش، به طور خاص برای برآوردن نیازهای هر دو گروه افراد متخصص و تازه کاران طراحی شده است.

  • انطباق هوشمند نقاط کنترل زمینی

این سامانه پس از انطباق دستی نقاط 4 گوشه، بطور خودکار موقعیت دیگر نقاط کنترل زمینی را پیش بینی می کند، از این طریق به جای صرف زمان فراوان برای یافتن علائم نقاط کنترل زمینی روی تصاویر اصلی می توانید مستقیم به مرحله بعد بروید.

  • تولید نقشه از طریق ماژول DLG

ماژول DLG در SkyPhoto-advanced به طور خاص برای محصولات نقشه ای گرافیکی خطی که برای حفظ روابط مکانی درونی و اطلاعات مالکیتی مرتبط همه عناصر لازمند، توسعه یافته است.

 

  • خروجی DOM حقیقی

DOM حقیقی که از DSM اصلاح شده مدل سازی شده است، اطلاعات زمین مبنای دقیق تر و جامع تری را برای نمایش بهتر زمین و عوارض زمینی ارائه می کند. این نرم افزار پس از متراکم سازی ابر نقطه ای و بدون نیاز به تصحیح دستی، قادر به تهیه خروجی های DOM حقیقی است.

 

  • ماژول کالیبره سازی دوربین

یک ماژول مجزا برای کالیبره سازی دوربین و دست و پنجه نرم کردن با اعوجاجات تصویری و بدست آوردن اطلاعات سه بعدی مکانی از طریق مختصات عوارض دو بعدی ایده آل است.

  • فرمت های داده ای سازگار

گستره وسیع و تحسین برانگیزی از خروجی ها (.tif/ .dxf/ .dat/ .xyz/ .las/ .obj/ .wrl/ …) از طریق این نرم افزار در دسترس هستند که با دیگر نرم افزارهای نقشه سازی/ GIS/ VR/ BIM/ IDS حرفه ای محبوب موجود در بازار (AutoCAD, 3DMAX, Civil3D, Revit, ReCap, Infraworks, …) سازگارند.

  • محاسبات فوق العاده سریع

یک الگوریتم جدید و خلاقانه و روش های پردازش موازی چند هسته ای، بازده عملکردی در محصولات رقومی را بهبود داده اند و بطور خاص برای داده های حجیم مناسبند.

منبع: www.kolidainstrument.com

دیدگاه بگذارید