جی پی اس کولیدا مدل K1
23 مه

مدل: K1

مادربورد GNSS دویست و بیست کاناله، پشتیبانی از تمام سیستم های تعیین موقعیت ماهواره ای، فن آوری اندازه گیری اینرسی، صفحه نمایش OLED.

جی پی اس کولیدا مدل K1

IMU: دارای تکنولوژی نوپای تیلت سوروی ۲cm/ 60°.

۲۲۰ کانال: ردیابی سیگنال تمام سیستم های تعیین موقعیت ماهواره ای به صورت همزمان.

۸ کیلومتر: محدوده کاری رادیو UHF داخلی.

نوآوری ها: ۱۰ برنامه جدید.

 

 

موتور شناخته شده جهانی GNSS

K1 با داشتن یک پردازشگر ۲۲۰ کانال GNSS که از فن آوری Maxwell 6 Technology استفاده می کند، می تواند تمام سیستم های تعیین موقعیت ماهواره ای موجود را همزمان ردیابی و پردازش کند. با استفاده از سیگنال BEIDOU (COMPASS)، سرعت جمع آوری داده ها و پایداری سیگنال GNSS نسبت به تکنولوژی نسل قدیمی بسیار بهبود می یابد.

برای مشاهده این 10 برنامه تصویر بالا را اسکن کنید

برای مشاهده این ۱۰ برنامه تصویر بالا را اسکن کنید

۱۰ نوآوری برای افزایش بهره وری و کارایی

بیش از ۱۰ برنامه یا تابع برای کارایی ساده تر و روان تر طراحی شده اند، که به شما اجازه می دهند تا ساده تر و راحت کار کنید، به شما کمک می کنیم تا نتیجه کار مطمئن تری داشته باشید.

جی پی اس کولیدا مدل K1

مقاوم تر و بادوام تر

K1 کاملاً پلمپ شده، و دارای سطح اثبات IP 68 است.

باتری داخلی ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت داشته و می تواند ۸ تا ۱۴ ساعت حالت RTK متحرک تنها با یک بار شارژ کار کند.

جی پی اس کولیداایمن و راحت تر کار کنید

به لطف فن آوری اندازه گیری اینرسی، K1 به کاربر اجازه می دهد تا شیب با حداکثر زاویه شیب ۶۰ درجه را برداشت کند. در مرکز قرار گرفتن ضروری نیست، بنابراین نقشه برداران می توانند هنگام برداشت در وضعیت ایمن مانده و نیازی به ورود به آب ندارند.

سریع و دقیق

مانند سنسور تیلت، واحد اندازه گیری اینرسی دیگر تحت تأثیر میدان مغناطیسی زمین قرار نمی گیرد و نیاز به اصلاح ندارد. می توان آن را فعال کرد و فقط در عرض چند ثانیه شروع به کار کرد، این تعیین موقعیت سریع سرعت اندازه گیری را تا بیش از ۳۰% افزایش می دهد.

ترکیب الگوریتم IMU + GNSS می تواند سریعتر موقعیت ثابت را بدست آورد و نتایج اندازه گیری را پایدار نگه دارد، دقت آن تا ۲ سانتی متر کاهش می یابد.

جی پی اس کولیدا K1

اندازه گیری و برداشت مکان هایی که گیرنده های توانایی آن را ندارند

گوشه دیوار؟ نقاط زیر لوله؟ نقاط اشغال شده توسط ماشین؟ تمام این ها قابل برداشت هستند.

لینک رادیویی بلند برد

رادیو داخلی SDL400 می تواند تا ۷ کیلومتر در منطقه شهری، و ۸ کیلومتر در حومه شهر، سیگنال بفرستد. حداکثر پوشش تا ۲۰۰ کیلومتر مربع، که این امکان را فراهم می کند تا چندین Rover بطور همزمان کار کنند.

اندازه گیری بدون مانع

در نواحی سخت ممکن است ارتباط با ایستگاه پایه یا شبکه VRS را از دست دهید. نگران نشوید، شما می توانید از میان ۳ حالت کار خلاق برای ادامه نقشه برداری خود بدون وقفه ، انتخاب کرده و استفاده کنید. (Repeater/ Router/ Mobile Reference Station)

ضد مداخله

رادیو داخلی SDL400 دارای قابلیت ضد مداخله است، بنابراین K1 می تواند نزدیک به نیروگاه، پست ایستگاه ترانسفورماتور، برج سیگنال موبایل و دیگر منابع مزاحم کار کند.

توابع عملی

K1 از سیستم لینوکس استفاده می کند و به نقشه برداران کمک می کند تا با ارائه کیفیت استثنایی و ویژگی های نوآورانه، مأموریت های خود را آسان تر، سریعتر و دقیق تر انجام دهند.

دیدگاه بگذارید