<h2>گارانتی توتالینو</h2>
<p>توتالینو به عنوان یک مرجع توزیع کننده پیش از عقد قرارداد با هر کدام از وارد کنندگان محصولات و به عنوان یک فروشنده کلی، اطمینان حاصل می کند که علاوه بر خدمات مرتبط با خود شرکت در زمینه گارانتی تجهیزات، سرویس های ویژه ای را برای مشتریان توتالینو به عنوان یک خریدار دائمی و ثابت ارائه دهد. این موضوع برای مشتریان نیز بسیار مهم است به دلیل میزان خرید سالانه بالا و جذب مشتریان زیاد مسلما شرکت های اصلی خدمات بهتری را به مجموعه ما ارائه خواهند داد و برای حفظ روابط با توتالینو ملزم به ارائه بهترین و بالاترین کیفیت از خدمات به مشتریان مجموعه توتالینو هستند.</p>
<h2>استفاده از گارانتی</h2>
<p>برای استفاده از گارانتی باید حتما دستگاه از طریق توتالینو خرید شده باشد و فاکتور خرید از توتالینو موجود باشد، به جز این مورد شرایط مرتبط با فسخ گارانتی نسبت به شرکت توزیع کننده بر شرایط گارانتی ما نیز تاثیر گذار است، به طور مثال اگر در برگ اصلی گارانتی ضربه پذیرش نمی شود این شرط برای گارانتی توتالینو هم صادق خواهد بود.</p>
<h2>موارد ابطال گارانتی</h2>
<ol>
<li>بروز هرگونه اشکال فنی ناشی از ضربه، شکستگی، نفوذ آب، مواد شیمیایی، آتش، نوسانات برق، گرد و غبار شدید، شکستن یا خط افتادن بخش های اپتیکی، اتصال دستگاه به برق و هرگونه دستکاری و تعمیر غیر اصولی توسط افراد متفرقه</li>
<li>هر نوع دستکاری، خدشه یا کنده شدن هولوگرام و شماره سریال به طوری که مشخصات دستگاه غیر قابل شناسایی باشد، همراه با عدم تطبیق شماره سریال دستگاه با شماره ذخیره شده در سیستم</li>
<li>نصب نرم افزارهای راه انداز سیستم غیر اوریجینال، فرم ویرهای غیر اصلی، برنامه های کاربردی، آلودگی به ویروس و روت شدن که موجب اختلال در کار دستگاه گردد</li>
<li>هرگونه تغییر در قطعات سخت افزاری</li>
<li>استفاده از آداپتورهای متفرقه</li>
</ol>