01 آگوست

اسکنر لیزری زمینی سه بعدی فوق دقیق سری HS بطور کامل توسط Hi-Target توسعه یافته و با بهره گیری از موج ساخت کامل، دقت و فرکانس بالا، از تمامی پروسه انجام شده در نرم افزار پردازش ابر نقطه ای لیزری سه بعدی پشتیبانی می نماید. این سری با در اختیار داشتن ویژگی های دقت بالای اندازه گیری، کارآیی بالا در پردازش ابر نقطه ای و نتایج کاربردی متنوع، به طور گسترده در زمینه های میراث فرهنگی رقومی، شهرهای رقومی، نقشه برداری توپوگرافی، پایش بدشکلی، مهندسی تونل، معماری BIM و … بکار گرفته می شود.

مشخصات

  • دقت بالا: 8 میلیمتر در هر 100 متر
  • فرکانس بالا: نرخ اندازه گیری تا 500000 نقطه در ثانیه
  • کاملاً مستقل: حقوق مالکیت معنوی کامل بوده و ارتقای آن ضمانت می شود
  • توسعه آسان: GPS خارجی، دوربین
  • کاملاً خودکار: اسکن خودکار هوشمند بدون نیاز به تارگت
  • پروسه کامل: نرم افزار خود توسعه یافته

کاربردها

  • بازرسی از خطوط انتقال نیرو

اسکنرهای لیزری زمینی سه بعدی سری HS نه تنها امکان بکارگیری برای برنامه ریزی شبکه انتقال نیرو، فراهم آوردن داده های پشتیبانی و هدایت فرآیند بهینه سازی مسیرهای انتقال نیرو، نقشه برداری زمینی، و طراحی و ساخت و ساز را دارند، بلکه می توانند در پایش امنیتی خطوط انتقال نیرو، بازیابی شکل واقعی این خطوط، اندازه گیری خودکار فاصله هر کابل تا زمین و کابل های مجاور، محاسبه طاق و انحنای قائم، هشدار در ارتباط با نقاط مخاطره آمیز و … به منظور تعمیر و نگهداری دوره ای خطوط انتقال نیرو نیز مورد استفاده قرار گیرند.

  • میراث فرهنگی رقومی

سری HS می تواند به یک سامانه دوربینی SLR خارجی برای دست یابی کارا به ابر نقطه ای دقیق و داده های پانوراما با قدرت تفکیک بالا از یادگارهای فرهنگی مجهز شود. بر اساس داده های جمع آوری شده، نرم افزار پسا پردازشی قادر به درک اندازه گیری های انجام شده از راه دور و پیش برد محاسبات حجمی، مدلسازی یادگار فرهنگی، نقشه سازی دقیق، تولید نمای واقعی سه بعدی و ارائه تجربه ای شهودی از ترکیب واقعیت و مجاز از طریق اینترنت خواهد بود.

  • BIM

سری HS به سرعت قادر به اخذ ابر نقطه ای دقیق از ساختمانهای نامنظم مدرن است و این داده های مکانی کاملی را برای مدل سازی به دست می دهد. نرم افزار پسا پردازش مدل سه بعدی را بر مبنای داده ها ساخته و آن را روی سکوی مجازی سه بعدی منتشر می سازد، سپس مرور آنی و برهم کنش نماهای مجازی سه بعدی را درک خواهد نمود.

  • کارخانه رقومی

سری HS قادر به اخذ سریع ابر نقطه ای از تجهیزات و ساختمان هاست. مدل سه بعدی فوق دقیق بدست آمده بر اساس ابر نقطه ای با قدرت تفکیک بالا، مبنای داده ای قابل اعتمادی را برای برپایی کارگاه، بازرسی از ابزارآلات، نظارت و تحلیل های منطقی فراهم می آورد. سری HS با ارائه دقت، فرکانس و کیفیت بالا می تواند بازده گردش کار را بسیار بهبود بخشیده و زمان از کار افتادگی را کاهش دهد.

  • پایش بدشکلی

سری HS قادر به اخذ داده های دقیق نمای شیب دار، تونل ها و پل هاست. همچنین، این سری تحولات فوق العاده ای را در شناسایی بدشکلی سطوح شیب دار، رفتار زمین لغزه، سازه پل ها و تونل ها، و پژوهش و تحلیل ایجاد نموده است.

مشخصات

پالس حالت اندازه گیری فاصله
1 کلاس لیزر
≤0.35 mrad واگرایی لیزر
1.5m~450m, 1.5m~650m, 2.5m~1200m برد
8 میلیمتر در هر 100 متر دقت
دارد دوربین خارجی
تا 500000 نقطه در ثانیه سرعت اخذ داده
100 درجه(-40~60 درجه) قائم زاویه دید
360 درجه افقی
0.001 درجه قائم قدرت تفکیک اندازه گیری زاویه
0.001 درجه افقی
تا 150 خط در ثانیه قائم سرعت اسکن
تا 36 درجه در ثانیه افقی
±5 درجه برد کمپانساتور دو محوری
0.001 درجه قدرت تفکیک
SSD 240 گیگابایتی ذخیره داده
شبکه محلی/ USB 2.0 انتقال داده
صفحه لمسی تمام رنگی صفحه کنترل لمسی
شبکه محلی/ WLAN/ دو USB/ امکان اتصال دوربین خارجی و دیگر سنجنده ها مانند GPS و مسافت سنج امکانات ارتباطی
<4 ساعت (امکان اتصال باتری خارجی وجود دارد) عمر باتری
0~50 درجه سانتیگراد دمای عملیاتی
-20~70 درجه سانتیگراد دمای ذخیره سازی
تحت نور شدید خورشید و یا در تاریکی شرایط نوری
غیر اشباع رطوبت
IP64 سطح حفاظتی
199*360 میلیمتر اندازه
<11 کیلوگرم وزن

منبع: www.hi-target.com

دیدگاه بگذارید