پهپاد دلتاکواد پرو Vertical Technologies
23 اکتبر

مجموعه ورتیکال تکنولوژیز Vertical Technologies پهپاد بال ثابت عمود پرواز (VTOL) جدیدی موسوم به دلتاکواد DeltaQuad را به بازار عرضه کرده است. این پرنده های هیبریدی پهپادهای بال ثابت عمود پروازی هستند که قادرند تله متری و ویدیو را با به کار گیری VPN در بستر شبکه سلولی منتشر کنند و همچنین می توانند تا ظرفیت 1 کیلوگرم را حمل کنند. تایم پروازی 2 ساعت و 45 دقیقه و برد 150 کیلومتر از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این پرنده ها است.

پهپادهای دلتاکواد توسط اعضای تیم توسعه اتوپایلوت های PX4 Pro توسعه داده شده است و از چندین ویژگی نوآورانه استفاده می کند تا کنترل این پهپاد به آسانی راه اندازی یک سامانه ناوبری شود. به کالیبراسیون پیش از پرواز نیاز ندارد و مدل های Pro به یک کامپیوتر On-Board مجهز است که تقریباً جایگزین اوپراتور شده است و پهپاد را برای مأموریت های فراتر از خط دید یا BVLOS آماده می کند. شبیه ساز دلتاکواد به کاربر کمک می کند تا با نحوه کنترل پرنده آشنا شود و پیش از اجرای هر مأموریت واقعی، پروازهای آزمایشی را تجربه کند.

این پرنده بازارهای تخصصی و حرفه ای را هدف قرار داده است و از تجهیزات و سخت افزارهای صنعتی و با کیفیت ساخته شده است، به علاوه تجهیزات الکترونیکی ای در این پرنده مورد استفاده قرار گرفته که به طور خاص برای دلتاکواد طراحی شده است.

پهپاد دلتاکواد

دلتاکواد در سه مدل مختلف عرضه می شود:

  • DeltaQuad Base
  • DeltaQuad One
  • DeltaQuad Pro

دلتاکواد بیس نسخه ای است که می تواند به انتخاب کاربر با سایر تجهیزات تکمیل شود و قرار است به تجهیزات aftermarket avionics مجهز شود. دلتاکواد وان ورژن RTF یا آماده به پرواز است. دلتاکواد پرو با پشتیبانی از 4G VPN ارسال ایمن ویدیو و تله متری را فراهم کرده و مجهز به یک برد اضافی برای راه اندازی سیستم ایمنی و عملکرد دلتاکواد در کاربردهای خودکار پیشرفته است. این ویژگی های پیشرفته شامل کنترل شرایط آب و هوا، کنترل مأموریت و توپوگرافی زمین، و هشدار ترافیک هوایی با استفاده از ADS-B است.

پهپاد VTOL دلتاکواد

ورتیکال تکنولوژیژ اوایل 2016 میلادی توسط اعضای DronesLab و با هدف ساخت کاربرپسندترین پهپاد بال ثابت عمود پرواز VTOL ایجاد شد و در این مدت به صورت نسبتاً محرمانه به مدت 14 ماه روی پروژه های دلتاکواد فعالیت داشته است. برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت ورتیکال تکنولوژیز مراجعه کنید.

دیدگاه بگذارید