05 سپتامبر

کنترلر با سیستم عامل ویندوز موبایل مدل: کنترلر X11  کولیدا

  • بسیار مبتکرانه و دارای امکانات قدرتمند

کنترلر X11 کولیدا با در اختیار داشتن سیستم عامل ویندوز ۶٫۵، پردازشگر ۱ گیگاهرتزی و پروسه پیشرفته تولید که امکان اجرای ساده هر نرم افزار کار زمینی را فراهم می سازد، گستره وسیعی از کاربردها را به مشتریان عرضه می کند.

  • ارتباط منعطف و مدیریت داده ها

گستره وسیعی از امکانات ارتباطی و ذخیره داده ها برای کسب اطمینان از ارتباط پیوسته موجودند. کنترلر X11 کولیدا با در اختیار داشتن فناوری بی سیم کاملاً یکپارچه (بلوتوث، GSM/UMTS 3.5G, WiFi)، امکان انتخاب از میان دو ماژول برقرار کننده ارتباط، و ذخیره سازی داده با استفاده از یک کارت حافظه و یا حافظه خارجی، آماده روبرو شدن با تمامی چالش های ممکن در سایت و یا دفتر کار است.

  • استحکام بالا

KOLIDA X11 با طراحی مستحکم و قابل اعتماد، همراه با گواهی استاندارد IP67 که امکان حفاظت مناسب از آن در خلال کار در هر محیط سخت را دارند، ارائه گردیده است. این دستگاه بطور مستقل گواهی استاندارد MIL-STD 810G که در بردارنده حفاظت در برابر سقوط از ارتفاع ۱٫۵ متری و امکان کار در بازه دمایی ۳۰- تا ۶۰ درجه سانتیگراد است را نیز کسب نموده است.

  • کاربردهای GIS ای پیشرفته (تنها در مدل X11 Pro)

KOLIDA X11 یک تراشه GNSS قدرتمند ۷۲ کاناله (GPS, GLONASS, BEIDOU, SBAS, QZSS) دارد که بطور همزمان امکان پردازش داده های CORS RTCM2.3 را نیز ارائه می دهد. این ویژگی ها امکانات بی شماری را عرضه می دارند و این KOLIDA X11 را برای نقشه برداری GIS و دیگر کاربردهای مبتنی بر نقشه سازی و GPS ایده آل می سازد.

 


منبع: www.kolidainstrument.com

دیدگاه بگذارید