08 آگوست

RED Dot Design اخیراً لیستی از برندگان جوایز خود را اعلام نموده است. نسل بعدی گیرنده GNSS هوشمند Hi-Target، iRTK5 در رقابت پیروز شده و از هزاران گیرنده دیگر ثبت شده توسط 50 کشور پیشی گرفته است.

از سال 1954  رقابت های Red Dot یکی از معتبرترین رقابت های طراحی در جهان بوده و به عنوان تقدیر از طراحی با کیفیت بالا در نظر گرفته می شود. رقابت همواره سخت بوده و برنده شدن نشانه سطح بالایی از نوآوری، خلاقیت و کیفیت در ساخت است. از برندگان پیشین می توان به هدست بلوتوث  Apple AirPod، Leica T و Ferrari FXX K اشاره نمود.

هدست بلوتوث  Apple AirPod

Leica T

Jack Lin مدیر تولید Hi-Target می گوید: “بسیار مفتخریم که در این رقابت شناخته شده در سطح جهانی برنده جایزه شده ایم. ما همواره معتقد بوده ایم که طراحی خوب برای خدمت رسانی به افرادی که یک محصول را بکار می گیرند، ضروری است. نسل بعدی گیرنده های GNSS هوشمند iRTK5 طراحی مناسب ظاهری دارد، اما طراحی خوب در اصل در فناوری پیشرو و عملکرد پایدار و حرفه ای آن تعریف می شود.”

بکارگیری آلیاژ منیزیومی و طراحی ضد خوردگی الکتریکی، گیرنده GNSS iRTK5 را سبک، ضد ضربه، مقاوم در برابر خوردگی و دارای قابلیت ضد تداخل ساخته است. این اولین گیرنده GNSS ارائه شده در این صنعت است که صفحه نمایش لمسی OLED رنگی با کیفیت بالا را جایگزین عملکرد دکمه ای سنتی نموده است. این تبدیل تجربه ای شهودی و مناسب را برای کاربران به ارمغان می آورد. یک آنتن فراگیر با طراحی خلاقانه محدودیت های فاصله ای را از بین برده و پشتیبانی از پروتکل های رادیویی چندگانه با تولیدکنندگان برندهای مختلفی سازگار است، کنترلر ها به نسل جدید iHand30 که از 4G، WiFi، و OTG پشتیبانی می کنند ارتقا یافته اند، که این بازده عملیاتی را به شدت بهبود بخشیده است.

با وجود iRTK5، Hi-Target با تولید و تنظیمات دقیق و پیشرفته، مطمئن است که امکان رهبری نسل جدیدی از گیرنده های GNSS که پایدارتر و قابل اعتمادترند را دارد.

این اعتباری نو به عبارت “تولید شده در چین” بخشیده است.

منبع: www.hi-target.com

دیدگاه بگذارید